Reklamacje

1. Reklamacje Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e- mail:  …………………………

2. Klient może skorzystać z wzoru reklamacji dostępnej w Sklepie, ale nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji. Formularz reklamacji znajduje się w zakładce „Reklamacje”.

3. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego. 

4. Sprzedawca ma obowiązek dostarczać Towary bez wad. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

5. Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

6. Sprzedawca nie udziela gwarancji na zakupione towary.

7. Reklamacja powinna zawierać:

– dane Klienta (imię, nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej, adres do korespondencji)

– datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru,

– dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, 

– dokumentację fotograficzną, 

– żądanie Klienta,

6. Reklamując Towar należy załączyć dowód zakupu Towaru (paragon, faktura albo inny dowód).

7. Reklamowany Towar powinien być czysty tzn. nie zawierać śladu użytkowania. Powinien także posiadać metki.

8. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika, jednakże należy pamiętać, że nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji Konsumenta.

9. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.

10. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.

11. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

Przewiń na górę